Czy oferujecie systemy RFID?
Tak, OCS oferuje systemy RFID z tagami i czytnikami. System RFID jest podlaczony do programu PLC za pomoca osobnej sieci. Wózki sa wyposazone w tagi RFID, aby zapewnic sledzenie systemu.
W jakich branzach OCS juz zainstalowal systemy?
Z ponad 40-letnim doswiadczeniem OCS zainstalowal systemy praktycznie we wszystkich branzach. Na przyklad, w przemysle samochodowym, obróbce powierzchni, branzy dóbr konsumenckich (w tym produkcji mebli i rowerów, miedzy innymi) oraz w branzy spozywczej.
Ile konserwacji wymaga system?
W zaleznosci od rozmiaru i zlozonosci systemu, zazwyczaj zalecamy roczne sprawdzenie konserwacyjne. W ramach tego procesu wymienia sie normalnie zuzywane czesci, a wszystkie komponenty sa sprawdzane pod katem prawidlowego dzialania. Ogólnie rzecz biorac, nasze systemy nie wymagaja duzo konserwacji; na przyklad, nasze systemy sa bezobslugowe pod wzgledem smarowania.
Czy istnieje mozliwosc latwego rozbudowania lub przebudowy istniejacego systemu?
Dzieki uzyciu komponentów modularnych, istnieje mozliwosc rozbudowy lub przebudowy istniejacego systemu w prosty, szybki i bezproblemowy sposób.
Czy mozliwe jest posiadanie funkcji Power & Free w systemach?
Tak, wozy z specjalnie opracowana funkcja Power & Free umozliwiaja elastyczne buforowanie na napedzanych trasach z ladunkami do 200 kg.
Ile metrów linii przenosnika moze byc napedzane przez jednostke napedowa?
Zazwyczaj uzywamy silników z przekladnia slimakowa o mocy 0,37 – 0,5 kW. Jednostka napedowa moze prowadzic prosta linie przenosnika o dlugosci do 25 m.
Jak porusza sie wózek?
To rózni sie w zaleznosci od systemu. Ogólnie rzecz biorac, nasze systemy opieraja sie na zasadzie napedu tarcia. Na przyklad, nasz System OCS 500 jest wyposazony w cztery kola poruszajace sie po profilu stalowym. Jednostka napedowa sklada sie z czterech kólek pod katem, które z kolei sa naciskane na obracajacy sie aluminiowy tubus; wózek porusza sie do przodu dzieki wystepujacej tarcie.
Czy nosniki produktów ponizej wózka sa projektowane indywidualnie?
Tak, nosniki produktów sa projektowane indywidualnie na podstawie potrzeb i wymagan kazdego klienta. Oczywiscie, równiez bierzemy pod uwage szeroki zakres doswiadczen z wczesniejszych projektów, aby opracowac optymalne rozwiazanie wspólnie z klientem.
Jaki jest poziom halasu waszych systemów?
Nasze systemy sa bardzo ciche i pozostaja ponizej wymaganych limitów.
Jaka jest maksymalna predkosc, która mozna osiagnac w Panstwa systemach?
Maksymalne predkosci, jakie moga osiagnac nasze systemy, wynosza od 30 m/min (OCS 500) do 80 m/min (OCS 150).
Jakie sa dostepne promienie i katy zakretów?
Mozliwe jest uzyskanie promienia zakretu 400 mm lub 500 mm, z katem wyjscia od 15° do 180°.
Jak dziala przeniesienie z jednej sciezki na druga?
Uzywamy tutaj przelaczników z wyjsciem o kacie 45° lub 90°. Mozliwe jest zrealizowanie wyjscia zarówno w lewo, jak i w prawo, zgodnie z kierunkiem podrózy.
Czy mozliwe jest posiadanie sekcji podniesienia i opadania?
Tak, sekcje podniesienia i opadania sa mozliwe do 25°, w zaleznosci od wagi ladunku.
Jaka jest maksymalna waga, która moga transportowac Panstwa systemy?
Posiadamy rózne systemy dla róznych ladunków w naszej ofercie produktów, które obsluguja odpowiednie wymagania z stabilnoscia i efektywnoscia. Nasze systemy moga transportowac ladunki do 150 kg, 500 kg i 3500 kg. Mozemy równiez zaoferowac specjalne rozwiazania dla ladunków do 7,5 ton.
Czy mozna polaczyc sekcje napedowe i manualne w jednym systemie?
Tak, mozna uzywac zarówno sekcji napedzanych, jak i manualnych w jednym systemie.
Czy mozna uruchamiac rózne sekcje z róznymi predkosciami?
Tak, mozna napedzac sekcje z róznymi predkosciami, zarówno do przodu, jak i do tylu.