Sytuacja awaryjna w skrócie:
• Międzynarodowa obsługa klienta w języku angielskim
• Zarzadzanie awariami oraz analiza usterek na miejscu, w tym analiza przyczyn metoda 8D.
• Identyfikacja i eliminacja slabych punktów
W przypadku wystapienia czegos nieprzewidzianego, zapewniamy szybkie przywrócenie dzialania systemu.
Po pierwsze, upewniamy sie, ze dokladnie przygotowalismy sie na potencjalne problemy i ustalilismy plan dzialania w przypadku jakichkolwiek problemów z Panstwa systemem. W przypadku wystapienia czegos nieprzewidzianego, jak bledy obslugi, wplyw zewnetrzny lub inne uszkodzenia, zapewniamy szybkie przywrócenie dzialania systemu. Ponadto, przeprowadzamy podstawowa analize tego, co sie wydarzylo i jak mozna temu zapobiec w przyszlosci.
Aby uzyskac wiecej informacji, skontaktuj sie z Dzialem Obslugi i Wsparcia:
E-mail: service@ocs.se
Telefon: +46 33 – 23 34 42
This site language is translated using machine translation